Art of Speed 2024 Kembali 27 & 28 Julai Ini Di MAEPS, Serdang

  • 📰 therakyatpost
  • ⏱ Reading Time:
  • 59 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 27%
  • Publisher: 59%

Entertainment Entertainment Headlines News

Entertainment Entertainment Latest News,Entertainment Entertainment Headlines

Acara Kustom dan Counter Culture terulung di Malaysia ini akan berlangsung di MAEPS Serdang pada 27 dan 28 Julai 2024.

Dengan sambutan yang luar biasa dari pengunjung pada tahun 2023, Art of Speed kembali lagi tahun ini dengan lebih besar dan lebih baik daripada sebelumnya.

Kumpulkan para peminat Kustom dan Counter Culture di bawah satu bumbung Pengarah dan pengasas AOS 2024, Asep Ahmad Iskandar berkata, beliau amat bersyukur dan gembira dapat menganjurkan acara ini yang dapat mengumpulkan peminat-peminat di bawah satu bumbung untuk meraikan segala yang berkaitan dengan seni, gaya hidup, budaya dan permotoran.

AOS 2024 berkolaborasi dengan Selangor FC dalam kempen ‘Stop The Violence’ Lebih menarik lagi, AOS 2024 juga buat pertama kalinya akan berkolaborasi dengan kelab bola sepak Selangor FC dalam menyokong kempen SFC iaitu ‘Stop The Violence’. Pada tahun ini, para pengunjung dapat menikmati lebih banyak aktiviti Hot Wheels termasuk Pameran Hot wheels Rare dan Collectibles, Hot Wheels Skate School, Hot Wheels Swap Buy And Sell, sesi perkongsian pengumpul, Pertandingan Kustom Hot Wheels dan banyak lagi.

Antara kumpulan muzik yang akan menggegarkan pentas SoundsCircus adalah seperti Spider, Gerhana Ska Cinta, Salam Musik, Jemson X Forcesparkbois, Slatan, 53 Universe dan ramai lagi. Seorang pemegang tiket bertuah akan pulang dengan hadiah cabutan bertuah dengan sebuah kereta Honda yang telah dimodifikasi.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 14. in ENTERTAİNMENT

Entertainment Entertainment Latest News, Entertainment Entertainment Headlines

Similar News:You can also read news stories similar to this one that we have collected from other news sources.

Art of Speed 2024 Roars Back to MAEPS This JulyAOS 2024 returns to MAEPS on July 27-28, featuring custom vehicles, Hot Wheels collectibles, live music, and a special collaboration with Selangor FC.
Source: therakyatpost - 🏆 14. / 59 Read more »