9 Lokasi 'Picnic' Dalam KL Yang Korang Wajib Pergi Untuk 'Healing' Bersama Pasangan

  • 📰 JuiceMy
  • ⏱ Reading Time:
  • 47 sec. here
  • 9 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 46%
  • Publisher: 63%

Date News

Date Ideas,Ikattepi,Klcc

YOUR DAILY BUNGKUS OF NEWS, EVENTS, POP CULTURE & HOT TEA.

The Basecamp, 3rd Floor South Wing, Sri Pentas, 3,Persiaran Bandar Utama, 47800 PJ, Selangor“, dan sering dikunjungi oleh mereka yang ingin melarikan diri dari kesibukan hidup di bandar dan menikmati kehijauan yang subur.

Anda juga boleh merancang untuk melakukan aktiviti yang menarik bersama pasangan di taman ini seperti aktiviti berkayak dan menunggang kuda. Selain itu, jika anda hanya mahu bersantai dan menikmati pemandangan, anda boleh membentangkan tikar anda di mana-mana kawasan berteduh di taman seluas 95 hektar ini.

Terdapat juga banyak restoran berdekatan di mana anda boleh menikmati makanan laut segar dan ikan bakar, sekiranya anda masih lapar selepas menikmati makanan ringan semasa janji temu anda. Air Terjun Hutan Kanching merupakan sebuah destinasi popular untuk mereka yang gemar berenang, berkhemah, dan mendaki hutan. Tetapi, ianya juga merupakan sebuah lokasi yang sempurna untuk mereka yang ingin piknik sambil melakukan aktiviti yang lebih lasak.

Kini, anda tidak perlu lagi mengemas beg untuk menikmati pemandangan unik dan hanya perlu membawa tikar anda untuk piknik yang romantik sambil mengelilingi dunia.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 11. in ENTERTAİNMENT

Entertainment Entertainment Latest News, Entertainment Entertainment Headlines