– Peminat K-Pop ONEUS Teruja Lihat Artis Korea Menari Lagu ‘Alamak Raya Lagi’

  • 📰 therakyatpost
  • ⏱ Reading Time:
  • 48 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 23%
  • Publisher: 59%

Entertainment Entertainment Headlines News

Entertainment Entertainment Latest News,Entertainment Entertainment Headlines

Video yang dimuat naik di laman TikTok (@rbw_oneus) memaparkan aksi tiga daripada lima orang ahli ONEUS sedang mengikut tarian lagu 'Alamak Raya Lagi' dari kumpulan De Fam.

Industri muzik sempena sambutan Hari Raya Aidilfitri pada tahun ini tampil berbeza apabila pelbagai lagu-lagu baharu dihasilkan oleh para penggiat seni tempatan.

Bukan setakat tular di Malaysia, lagu tersebut juga dikenali oleh masyarakat luar negara seperti di Thailand, Jepun dan Indonesia. Kumpulan K-Pop ONEUS Pun Terjebak Dengan Trend Lagu ‘Alamak Raya Lagi!’ Baru-baru ini, sebuah kumpulan artis K-Pop dari Korea Selatan iaitu ONEUS juga dilihat tidak ketinggalan dalam menyertai tarian trending menggunakan latar muzik lagu ‘Alamak Raya Lagi!’ dari De Fam.

Ramai Peminat ONEUS Teruja Lihat Aksi Mereka Menari Lagu ‘Alamak Raya Lagi!’ Menjengah ke ruangan komen, ramai peminat yang meluahkan rasa teruja selepas melihat aksi ahli kumpulan K-pop itu menari lagu raya yang tular tersebut. Boleh tahan ramai juga yang puji kecomelan tarian mereka.Malah siap ada yang tertanya-tanya dari mana mereka mengetahui tarian tersebut yang mula popular di Malaysia.

Konsert berkenaan bakal diadakan di Zepp KL pada Sabtu ini bagi sebagai sebahagian daripada siri jelajah dunia kedua ‘La Dolce Vita’.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 14. in ENTERTAİNMENT

Entertainment Entertainment Latest News, Entertainment Entertainment Headlines