Nikki dulu madu kini 'seteru' Cena

  • 📰 UMonline
  • ⏱ Reading Time:
  • 38 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 18%
  • Publisher: 51%

Entertainment Entertainment Headlines News

Entertainment Entertainment Latest News,Entertainment Entertainment Headlines

JOHN Cena seperti sudah ‘berkerat rotan berpatah arang’! Namun, bukan dengan ahli gusti profesional lelaki World Wrestling Entertainment (WWE) yang menjadi seterunya seperti Brock Lesnar, Daniel Bryan dan AJ Styles, tetapi kali ini dengan wanita.

JOHN Cena seperti sudah ‘berkerat rotan berpatah arang’! Namun, bukan dengan ahli gusti profesional lelaki World Wrestling Entertainment yang menjadi seterunya seperti Brock Lesnar, Daniel Bryan dan AJ Styles, tetapi kali ini dengan wanita.

Kekasih baharu Nikki atau nama sebenarnya, Stephanie Nicole Garcia-Colace itu ialah seorang penari kelahiran Rusia dan mereka pernah bergandingan menyertai siri realiti TV, ‘Dancing With The Stars’ musim ke-25. Namun, sumber rapat dengan kedua-dua bintang gusti WWE itu menyatakan, kehancuran hubungan mereka ada kaitannya dengan keengganan Cena mengambil serius hasrat Nikki untuk hidup berkeluarga dan menimang anak lebih awal.

Ada pihak menuding jari kepada Nikki sebagai punca robohnya mahligai Cena bersama Elizabeth yang hanya mampu bertahan kurang tiga tahun. Hubungan Nikki dan Artem juga dikatakan mendapat restu keluarga wanita itu. Mereka dilihat semakin bahagia terutama adik kembar Bella, Brie yang juga bintang WWE.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.
We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 27. in ENTERTAİNMENT

Entertainment Entertainment Latest News, Entertainment Entertainment Headlines