InHuman lalui 3 fasa

  • 📰 hmetromy
  • ⏱ Reading Time:
  • 42 sec. here
  • 2 min. at publisher
  • 📊 Quality Score:
  • News: 20%
  • Publisher: 51%

Entertainment Entertainment Headlines News

Entertainment Entertainment Latest News,Entertainment Entertainment Headlines

Rap Kumpulan yang dianggotai Fen Malique (gitar/penyanyi), Ishan Yusof (gitar), Zamri Saleh (bass) dan Shafie Ahmad (dram) akhirnya tampil dengan album pertama berjudul Bara Besi.

Bagaimanapun, siapa sangka selepas hampir 30 tahun kewujudannya, kumpulan yang dianggotai Fen Malique , Ishan Yusof , Zamri Saleh dan Shafie Ahmad akhirnya tampil dengan album pertama berjudul Bara Besi.

"Namun, jika dikenang semula perjalanan panjang kami yang pernah terhenti satu ketika dulu, seakan tak percaya rasanya kerana kami bagaikan tidak ada peluang lagi untuk tampil dengan karya sendiri. "Bermula 1990 hingga 1995 adalah fasa di mana kami belajar dan mendalami dunia muzik berat. Kami belajar memainkan lagu-lagu kumpulan idola seperti Slayer, Sepultura, Metallica, Kreator, Death, Pantera dan banyak lagi."Sekitar 1993 pula, kami mula berjinak-jinak bermain dalam beberapa siri 'gig' sekitar Kuala Lumpur, Ipoh dan Bandar Pusat Jengka di Pahang.

"Selain terikat dengan komitmen kerja, kami juga sudah berkeluarga sekali gus membuatkan InHuman hilang dari radar. InHuman memilih bekerjasama dengan RSE kerana melihat potensi mereka yang baik dalam industri hiburan tempatan.

 

Thank you for your comment. Your comment will be published after being reviewed.
Please try again later.

Owh... macam PKP eekkk?

We have summarized this news so that you can read it quickly. If you are interested in the news, you can read the full text here. Read more:

 /  🏆 26. in ENTERTAİNMENT

Entertainment Entertainment Latest News, Entertainment Entertainment Headlines